Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

svopex

10. 7. 2011 19:22
Zavrit...

Muzea bych zavrel a o usetrenou castku snizil dane. Takto musim zivit bandy prizivniku a platit rekonstrukci techto palacu!;-O

0 0
možnosti

cmel60

13. 7. 2011 8:43
Re: Zavrit...

Také názor. Je jedno pravidlo- pokud národ zapomene na svoji minulost a pokud je odložena různorodost a schopnost ji akceptovat, umírá. Muzea jsou právě ochránci naší minulosti a připomínají ji.Zaplať Bůh a já jsem za to muzejníkům nesmírně vděčen - za jejich odbornost i neotřelé nápady nám předkládat věci zajímavě R^ Ale díky za názor - vnímám ho a má své opodstatnění :-)

0 0
možnosti
KL

Tipeq

8. 7. 2011 7:31
Dotaz

co to je - ta "tvrdá moderna"?:-P

0 0
možnosti

cmel60

13. 7. 2011 8:37
Re: Dotaz

Dobrý dotaz. Ač lehoučce vzdělám LŠU a popěvky při hudební výchově v ZDŠ a gymplu (zásadně jsem se snažil vyhnout výtvarné výchově, což se mi ne vždy dařilo) sem počítám techno, tvrdý pop a podobné žánry.Každopádně v NM to bylo od každého rožku trošku a pan DJ to namixoval skvěle. Podle populace, která se tam vyskytovala - také různorodě. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
Měl jsem být Josef, maminka si po mém narození prosadila Václava - velice zavazující jméno, karmické... Jeho nositel se může vykoupit jen konáním dobra, věčnou snahou o spravedlnost.

Motto: "Svoboda znamená odpovědnost, proto se jí
většina lidí bojí" -G.B.Shaw

Seznam rubrik